»Obenem je opozorila še na feministični pridih – glavni nosilki moči v predstavi sta ženski –, igra pa odpira tudi medgeneracijski konflikt, ki ga najglasneje predstavljata otroka Tajda (Ana Pavlin) in Sergej, ki ga upodablja Filip Štepec z AGRFT-ja, prvič 'na pravem odru'.«
»Wedekindova otroška tragedija o odraščanju se prelije v tukajšnjost-zdajšnjost, zazira se v vprašljive pogoje za zdravo rast in oblikovanje osebnih vrednot, negotovo umeščanje v skupnost, dezorientirano svobodno ljubezensko življenje, bizarne medgeneracijske odnose in stiske, ki neutrudno spodnašajo krhek smisel.«
»Pripravili smo feministični diskurz stereotipizirane pripovedi o ženskah v tragedijah. V tem času je nedaleč od nas izbruhnila vojna. Uprizoritev Trojank je tako postala dejanje poguma, igralke namreč govorijo o vojni.«
»Nikoli ne pristanite na izmenjavo intimnih fotografij in videoposnetkov z neznancem, ki ste ga spoznali na družbenih omrežjih in nikoli ne igrajte na zaupanje, ko vas neznanci prosijo za nakazilo denarja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju